گفتم خدایا ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

گفتم خدایا ...

 >من از خدا خواستم که پليدي هاي مرا بزدايد

خدا گفت : نه
آنها براي اين در تو نيستند که من آنها را بزدايم .بلکه آنها براي اين در تو هستند که تو در برابرشان پايداري کني
>
من از خدا خواستم که بدنم را کامل سازد
>
خدا گفت : نه
روح تو کامل است . بدن تو موقتي است
>
من از خدا خواستم به من شکيبائي دهد
خدا گفت : نه
شکيبائي بر اثر سختي ها به دست مي آيد. شکيبائي دادني نيست بلکه به دست آوردني است
>
من از خدا خواستم تا به من خوشبختي دهد
خدا گفت : نه
من به تو برکت مي دهم
>
خوشبختي به خودت بستگي دارد
>
من از خدا خواستم تا از درد هاآزادم سازد
خدا گفت : نه
درد و رنج تو را از اين جهان دور کرده و به من نزديک تر مي سازد
>
من از خدا خواستم تا روحم را رشد دهد
خدا گفت : نه

  تو خودت بايد رشد کني ولي من تو را مي پيرايم تا ميوه دهي
>
من از خدا خواستم به من چيزهائي دهد تا از زندگي خوشم بيايد
خدا گفت : نه
من به تو زندگي مي بخشم تا تو از همۀ آن چيزها لذت ببري
>
من از خدا خواستم تا به من کمک کند تا ديگران را همان طور که او دوست دارد ، دوست داشته باشم
>   
خدا گفت : ...


نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت20:26---22 شهريور 1392
خدا: من به تو عشق میدهم تا تو به او عشق بورزی اگرد نوزید اشکال از خوده بیشعور است نه تو


soha
ساعت21:10---27 خرداد 1392
خدایا مرا چه طعمی آفریدی

که همه از من زود سیر میشوند . . .



soha
ساعت21:09---27 خرداد 1392
خدایا مرا چه طعمی آفریدی
که همه از من زود سیر میشوند . . .


fateme
ساعت12:29---15 خرداد 1392
سلامــــــــــ وای میسی که اومدی عزیزم

داریوش
ساعت4:10---14 خرداد 1392
هیچ کس بعد کسی نمرده... ولی خیلی ها بعد خیلیا دیگه زندگی نکردن...!

احسان
ساعت10:57---2 خرداد 1392
سلام. موفق باشی

محب اهل بیت
ساعت10:46---29 ارديبهشت 1392
عالیه


sani joonz
ساعت16:29---26 ارديبهشت 1392
دلم و شیکوندی ... برو حالشو ببر...
وبم نیومدی .... برو الشو ببر
تا دنیا دنیاست به تو کمامنت نمی دم
سوز به دلت ... نیای دیگه نمیام وبت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 18:23 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]